در نشست مشترک مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با رییس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی صورت گرفت؛

بررسی روند و پیشرفت انعقاد موافقت نامه ها و ابلاغ تخصیص اعتبارات سال 1399

1

در نشست مشترک مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، روند و پیشرفت انعقاد موافقت نامه ها و ابلاغ تخصیص اعتبارات سال 1399 مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در این نشست با قدردانی از همکاری های سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در خصوص تامین و تخصیص اعتبارات مورد نیاز برای اجرای طرح های آب و فاضلاب، بر گسترش همکاری های بیشتر تاکید کرد.
علیرضا رضوی، اجرای طرح مدول سوم تصفیه خانه فاضلاب ارومیه را گامی مهم در تامین بهداشت شهروندان اعلام کرد و افزود: این طرح و خط انتقال فاضلاب به دریاچه ارومیه در صورت تخصیص اعتبارات، تا پایان سال جاری اتمام و بهره برداری از آن آغاز خواهد شد.
تامین اعتبار برای دستمزد نیروهای طرحی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از محل فصل 7 موافقت نامه های منعقده، تخصیص اعتبارات توسعه و بازسازی جهت ارتقای ارائه خدمت به مشترکین و پرداخت بدهی های جاری و دیون پیمانکاران، از جمله موارد مطرح شده از سوی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در این نشست بود.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی نیز در این نشست با قدردانی از تلاش های مدیران و پرسنل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در تامین آب شرب مورد نیاز مردم، بر همکاری های بیشتر در راستای تامین و تخصیص اعتبارات مورد نیاز طرح های آب و فاضلاب تاکید کرد.
ناصر حضرتی پر با ارزشمند خواندن تامین آب شرب مردم، اظهار داشت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، خود را در کنار شرکت آب و فاضلاب دانسته و در حد مقدورات، آماده همکاری و مساعدت است.

 

تصاویر