استمرار خدمات رساني شركت آب و فاضلاب خوی با رعايت کامل پروتكل هاي بهداشتي

استمرار خدمات رساني شركت آب و فاضلاب خوی با رعايت کامل پروتكل هاي بهداشتي

سرپرست شركت آب و فاضلاب شهرستان خوي، از استمرار خدمات رساني به مشتركين شهري و روستايي با رعايت کامل پروتكل هاي بهداشتي خبر داد.

سلطانعلي وليزاده اظهار داشت: با وجود شيوع ويروس كرونا، مديران و كاركنان شركت آب و فاضلاب شهرستان خوی با رعايت کلیه پروتكل هاي بهداشتي، در جهت تحقق شعار«انسجام سازماني، توانمندسازي و ارتقاي خدمات» تلاش مي كنند.

وی، با اشاره به افزايش مصرف آب به علت شرايط ويژه بهداشتي گفت: با توجه به ثابت بودن ظرفيت تولید آب شرب ونزدیک شدن به فصل گرم سال، برنامه ريزي براي تامين آب شرب سالم و بهداشتي مشتركين تحت پوشش در دستور كار قرار گرفته است.

سرپرست شركت آب و فاضلاب شهرستان خوي، حوزه خدمات مشتركين را خط مقدم جبهه خدمت رساني به مردم عنوان و با اشاره به يكپارچه سازي شركت هاي آب و فاضلاب شهري و روستايي اظهار کرد: بايستی از فرصت ايجاد شده ناشی از یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی، در راستای انسجام بيشتر و ارتقاي خدمات دهی به مردم گام برداشت.وی با اعلام اینکه فعاليت مجدد ارزيابان و ماموران قرائت كنتور آب، با رعايت کلیه نكات بهداشتي از ابتداي ارديبهشت ماه سال جاري آغاز شده است، بر پيمايش انشعابات آب و فاضلاب و شناسايي انشعاب هاي غير مجاز و همچنين ادامه سياست فروش انشعاب فاضلاب در مكان هاي داراي امكانات فني در سال جاری تاكيد كرد.

تصاویر