مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی دربازدید از سامانه مرکز ارتباط با مشتریان 122 ارومیه، بر ارائه خدمات سریع و مطلوب به مردم تاکید کرد.
محمداشرفی در این بازدید با حضور دربخش های مختلف این مرکز و دیدار با کارکنان، دستور تجهیز و تهیه امکانات مورد نیاز سخت افزاری و نرم افزاری برای ارائه خدمات هرچه بهتر به مردم را صادر کرد.
در ادامه این بازدید، از وحید مینایی مهر مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت به جهت کسب رتبه برتر تولیدات رسانه ای آب و فاضلاب کشور و همچنین از کارکنان مرکز ارتباط با مشتریان 122 ارومیه توسط مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی تجلیل شد.