مدیرکل روابط عمومی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور عنوان کرد:

تنومندترین شاخه روابط عمومی ، رسانه است

1

مدیرکل روابط عمومی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در نشست کار گروه روابط عمومی های شمال غرب کشور که در زنجان برگزار شد گفت: حوزه رسانه تنومندترین شاخه هر واحد روابط عمومی است و علیرغم اهمیت تمام جوانب کاری در روابط عمومی ها، همچنان رسانه مهمترین رکن این نهاد است.

"مهدی بختی" اظهار کرد: نقشه راه روابط عمومی صنعت آب و فاضلاب کشور بر اساس برنامه ریزی برای دست یابی به اهداف تعریف شده طراحی شده است و تمامی استان ها در این راستا فعالیت می کنند.
وی افزود: کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب، گذر از تنش آبی، تولید محتواهای فاخر و آموزشی از جمله اهداف ترسیم شده برای فعالیت های دفاتر روابط عمومی در شرکت های آب و فاضلاب کشور در سال جاری است.


مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با بیان اینکه برنامه ریزی، قدرت مدیریت، فعال بودن و دانش محوری مهمترین خصوصیات یک روابط عمومی روزآمد محسوب می شود گفت: در خصوص حمایت های ستادی از روابط ها هیچ محدودیتی وجود ندارد.


این مسئول تاکید کرد: روابط عمومی کارآمد باید دارای قدرت پیش بینی، تشخیص و جریان سازی بوده و با ترسیم نقشه راه در زمینه های مختلف رسانه‌ها را با خود همراه کنند.


بختی با تاکید بر اهمیت مستند سازی در صنعت آب و فاضلاب کشور گفت: دفاتر روابط عمومی در استانها باید ضمن توسعه اقدامات و افزایش تولیدات در حوزه مستند از استعدادها و ظرفیت های بومی که در کشور وجود دارد نیز نهایت استفاده را ببرند.

تصاویر