دربازدید مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی انجام شد؛

بررسی روند اجرای پروژه خط انتقال فاضلاب ماکو

1

در بازدید مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از پروژه خط انتقال فاضلاب ماکو، روند عملیات اجرایی این پروژه مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربايجان غربي در اين بازديد با بيان اينكه پروژه فاضلاب شهري يكي از مهم ترين و اساسي ترين مطالبات مردم ماکو است، اظهار داشت: از مشكلات مهم ماكو نبود شبكه فاضلاب شهري است كه چالش هاي بهداشتي و زيست محيطي فراواني را بوجود آورده است.

محمداشرفی با اعلام اینکه پروژه فاضلاب ماکو بایستی در اولويت پروژه هاي عمراني شهرستان ماكو قرار گيرد، افزود: بر اين اساس تلاش خواهیم كرد فرايند اتمام اين پروژه كه مطالبه اصلي شهروندان است، تسريع شود.

وی در ادامه از زحمات شبانه روزي كاركنان امور آب و فاضلاب ماكو و مساعدت ها و همكاري های مدير عامل سازمان منطقه آزاد ماكو، نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي و دادستان شهرستان ماكو در اجراي پروژه هاي فاضلاب و ارتقا و بهبود سطح كمي و كيفي ارائه خدمات به مردم قدرداني کرد.

مدير امور آب و فاضلاب شهرستان ماكو نیز دراین بازدید گزارشی از وضعیت و نحوه تامین مالی و اعتباری پروژه جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب این شهر را ارائه کرد.

تصاویر