مدیر امور آب و فاضلاب ارومیه:

انشعابات غیرمجاز آب در روستاها شناسایی شوند/ دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاها نسبت به شناسایی و گزارش انشعابات غیرمجاز آب در ارومیه اقدام نمایند

1

مدير امور آب و فاضلاب شهرستان اروميه برشناسایی و گزارش انشعابات غیرمجاز آب توسط دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها تاکید کرد.

سعیدپاشازاده در جلسه‌ای كه با حضور دهياران و اعضاي شوراهاي اسلامي روستاهاي علي بيگلو، خالد آباد، وقاصلوي عليا، انگنه و قشلاق شكور برگزار شد، در خصوص قطعي و افت فشار آب در برخي روستاها اظهار داشت: وقوع خشكسالي در ۱۰ سال گذشته منجر به تهديد سفره‌هاي آب زيرزميني شده و همين موضوع آبرساني روستايي با منشا تامين چاه را تحت الشعاع قرار داده است.

وی با تاكيد بر اينكه روستاييان در مصرف آب شرب صرفه‌جويي‌هاي لازم را انجام دهند، گفت: متاسفانه برخي افراد سودجو با استفاده از انشعاب غيرمجاز از خطوط انتقال و يا‌ مصرف آب شرب اشتراك خود براي مصارف كشاورزي باعث افت فشار يا قطعي براي بقيه مشتركان روستايي مي‌شوند.

پاشازاده با بيان اينكه كنترل و پایش مستمر بيش از ۲ هزار كيلومتر شبكه آبرساني روستايي در سطح شهرستان اروميه براي شركت آب و فاضلاب مقدور نيست، از دهياران و اعضاي شوراهاي اسلامي روستاها خواست نسبت به معرفي انشعابات غيرمجاز آب شرب روستايي اهتمام ويژه داشته باشند تا اين افراد براي برخورد قانوني به مراجع قضايي معرفي شوند.

تصاویر