فعالیت اکیپ های رفع اتفاق برای ترمیم شکستگی خط انتقال آب شرب در ارومیه

۱

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب آذربايجان غربی گفت: عملیات ترمیم شکستگی خط انتقال آب ۴۰۰ میلی متری واقع در تقاطع شورا شهید بهشتی توسط اکیپ های رفع اتفاق با جدیت در حال انجام است.

مجتبی نجفی اظهار داشت: شکستگی این خط لوله در اثر انجام عملیات حفاری در پروژه زیرگذر شورا _  شهیدبهشتی و بدون هماهنگی با شرکت آب و فاضلاب توسط پیمانکار شهرداری به وقوع پیوسته که توسط اکیپ های رفع اتفاق در حال ترمیم است.
وی با اعلام اینکه در اثر این اتفاق آب شرب یک هزار مشترک قطع و یا با افت فشار مواجه شده است، افزود: در حال حاضر مشترکین واقع در خیابان های آیت الله کاشانی، شهید بهشتی و خیابان ها و کوچه های منشعب از آن با مشکل قطعی آب مواجه هستند.
وی با بیان اینکه در راستای تامین آب شرب مورد نیاز مشترکین این مناطق، تانکرهای سیار آبرسانی در محل حاضر هستند، گفت: مشترکین واقع در این مناطق در صورت بروز هرگونه مشکل در رابطه با تامین آب شرب، مراتب را با سامانه ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب در میان بگذارند.
معا‌ون بهره برداری و توسعه شرکت آب و فاضلاب با قدردانی از صبر و حوصله مشترکین، اظهار امیدواری کرد با اقدامات در حال انجام توسط اکیپ های رفع اتفاق، مشکل پیش آمده تا ساعات آینده رفع و آب شرب مجددا در شبکه جریان یابد.

تصاویر