بررسی آغاز عملیات اجرایی سامانه فاضلاب شهر چالدران

1

روند آغاز عملیات اجرایی سامانه فاضلاب شهر چالدران مورد بررسی قرار گرفت.

در جلسه ای که به همین منظور و با حضور فرماندار، سرپرست امور آب و فاضلاب، رئیس شورای اسلامی چالدران، ناظر پروژه های فاضلاب استان و پیمانکار پروژه برگزار شد، موضوعات مربوط به اجرای سامانه فاضلاب در این شهر مورد بررسی قرار گرفت.
در این جلسه ناظر پروژه های فاضلاب استان با ارائه گزارش در خصوص مشخصات طرح اظهار داشت: در این طرح، اجرای 71 کیلومتر شبکه اصلی و فرعی جمع آوری و  2.7 کیلومتر خط انتقال فاضلاب پیش بینی شده است.
وی، اعتبار مورد نیاز اجرای این طرح را 30 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: تصفیه خانه فاضلاب چالدران نیز پس از اتمام، ظرفیت تصفیه چهار هزار و 192 متر مکعب فاضلاب در شبانه روز را خواهد داشت.   
سرپرست امور آب و فاضلاب چالدران نیز با قدردانی از پیگیری های فرماندار و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در خصوص اجرای سامانه فاضلاب در این شهر، اظهار داشت: با هماهنگی های صورت گرفته و اتخاذ تدابیر لازم، عملیات اجرایی فاز نخست سامانه فاضلاب چالدران در آینده نزدیک آغاز و کلیه مناطق شهر تحت پوشش شبکه فاضلاب قرار خواهد گرفت.
در ادامه این جلسه، فرماندار چالدران با قدردانی از تلاش های صورت گرفته برای اجرای طرح فاضلاب در این شهر، بر همکاری همگانی برای اجرای طرح در زمانبندی مقرر تاکید کرد.

 

تصاویر