بازدید دبیران و پرسنل اداره آموزش و پرورش شهرستان سلماس از محل تصفیه خانه آب شرب سلماس

1

درآستانه سال جدید و مقارن با ایام خانه تکانی و در راستای اجرایی کردن اهداف تفاهم نامه های منعقده امور زنان و خانواده وزارت نیرو و اداره کل آموزش و پرورش استان، برنامه بازدید جمعی از آموزگاران سلماس از تصفیه خانه آب شرب این شهر بازدید کردند.

در این برنامه، آموزگاران در پایه های مختلف تحصیلی (زن و مرد ) از تصفیه خانه شهر سلماس که یکی از جدیدترین تصفیه خانه های آب در سطح آسیا است بازدید و با مراحل تصفیه آب در روشDAF آشنا شدند.

بازدید از آزمایشگاه آب، مرکز تله متری و کنترل این تصفیه خانه و آشنایی حاضرین با مجموعه فعالیتهای شرکت در جهت تصفیه و توزیع آب شرب بهداشتی از دیگر مراحل این بازدید بود.

در این بازدید سپیده عابدزاده، مشاور مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در امور زنان و خانواده، با اشاره به تغییرات اقلیمی ایجاد شده و کاهش نزولات جوی، بر اصلاح سبک زندگی و مدیریت مصرف منابع مخصوصا آب تاکید و از آموزگاران به عنوان مهمترین عناصر در تربیت نسل آینده و یاوران مدیریت مصرف آب نام برد.

این برنامه بازدید به همت امور زنان وخانواده شرکت، معاونت مالی و پشتیبانی، امور آب و فاضلاب سلماس و دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت اب و فاضلاب آذربایجان غربی انجام شد.

تصاویر