تقدیر از مامورین برتر قرائت کنتور و واحد قطع و وصل شرکت آب و فاضلاب خوی

1

در مراسمی با حضور مدیرعامل و معاونین شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی از مامورین برتر قرائت و مامورین قطع و وصل این شرکت تجلیل و قدردانی شد .

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی گفت: در راستای ارتباط مستقیم مدیرعامل با کارکنان برای دریافت نظرات و رسیدگی به مشکلات شغلی ایشان جهت افزایش انگیزه شغلی و بهبود عملکرد کارکنان، از مامورین برتر قرائت کنتور و مامورین قطع و وصل تقدیر شد.

یداله سلطانی با اشاره به این که مسئولیت مامورین قرائت و قطع و وصل بسیار حساس و با اهمیت است اظهارداشت : مامورین قرائت و قطع و وصل بطور مستقیم با مشترکین در ارتباط هستند و باید به رفتار و منش خود از نظر پوشش و نحوه برخورد تا ارائه خدمات و پاسخگویی توجه زیادی داشته باشند .

وی خاطرنشان کرد : همه ما در راستای خدمت رسانی مطلوب و پایدار به مردم  رسالتی عظیم بر عهده داریم و باید با احساس مسئولیت ، همراهی و همدلی مجموعه ، در جهت رضایت مشترکین و شهروندان گام برداریم.

وی از برنامه های مهم برای خدمات رسانی سریع و دقیق را ارائه خدمات از طریق سامانه های پیامکی عنوان کرد و افزود : مامورین قرائت موظف هستند شماره همراه مشترکین را دریافت نمایند از این رو از مشترکین درخواست می شود تا همراهی لازم را با مامورین داشته باشند .

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی مهم ترین عامل در انجام فعالیت مطلوب مامورین قرائت و قطع و وصل را همراهی و همکاری با مردم عنوان کرد.

بیان نظرات، مشکلات و پیشنهادات و  تجلیل از مأمورین برتر قرائت کنتور و مامورین قطع و وصل از دیگر بخش های این مراسن بود.

تصاویر