در این نشست محمداشرفی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت بر اهمیت و ضرورت ارتقای خدمت رسانی به مردم استان و بسیج کلیه امکانات و منابع جهت شناسایی و وصول حقوق قانونی شرکت از مشترکین تاکید کرد.
لطیف خوش سیرت معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی نیزبا تشریح عملکرد امور تابعه در 8 ماهه منتهی به آبان ماه، هدفگذاری 4 ماه پایان سال در بخش درآمدهای جاری و منابع سرمایه ای را تبیین و تحقق اهداف و ارتقای کیفیت خدمات رسانی به مردم و افزایش رضایتمندی آنان را یکی از وظایف اصلی امور تابعه در روزهای پیش رو عنوان کرد.