با هدف پاسخگویی مستقیم به مشکلات مردمی انجام شد؛

حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی درسامانه سامد

1

در راستای پاسخگویی مستقیم به سوالات و مشکلات مردم، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با حضور در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت(سامد) پاسخگوی سوالات مردم بود.

محمداشرفی در این ارتباط الکترونیکی یک ساعته، ضمن استماع مسائل و مشکلات مطرح شده توسط مردم و مشترکین در حوزه های مربوط به آب و فاضلاب پاسخ های لازم در هر بخش را ارائه کرد.

اجرای نظام‌نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد،تبیین اهداف دولت و تحقق مصادیق حقوق شهروندی،استمرار تعامل مردم و دولت و پاسخگویی به درخواست‌ها و مشکلات مردم،ایجاد فرصتی یکسان برای همه اقشار جامعه برای ارتباط مستقیم تلفنی با مسئولین و مدیران دستگاه‌های اجرایی از اهداف این برنامه است.

تصاویر