معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی:

ظرفیت اشتراک پذیری 1500 فقره انشعاب فاضلاب در حفره های داخلی شهر ارومیه فراهم شده است

1

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از فراهم شدن ظرفیت اشتراک پذیری یک هزار و 500 فقره انشعاب فاضلاب در حفره های داخلی شهر ارومیه خبر داد.

احیاء جاهدی با بیان اینکه با پی گیری های مستمر مسئولین شرکت آب و فاضلاب و حمایت های مالی صورت گرفته از سوی دولت سیزدهم، در سال جاری پیشرفت های چشمگیری در تحقق خدمات جمع آوری، انتقال، تصفیه و دفع بهداشتی فاضلاب انجام شده است، اظهار داشت: بهره برداری از مدول سوم تصفیه خانه فاضلاب ارومیه به همراه خط انتقال پساب آن به دریاچه در این راستا است.

وی افزود: علاوه بر این، با تکمیل حدود 8 کیلومتر از حفره های داخلی شبکه جمع آوری در سطح شهر ارومیه، بسترهای لازم برای واگذاری انشعابات جدید فاضلاب خانگی به تعداد یک هزار و 500 انشعاب نیز فراهم شد.

وی گفت: برنامه های توسعه ای شبکه فاضلاب در حوزه ها و مناطق محروم نیز درحال حاضر و برای سال آتی دردستور کار قرار داشته و امید است باتخصیص به موقع اعتبارات، برنامه های از قبل تعیین شده به موقع اجرا و به بهره برداری برسند.

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی، میزان پیش بینی تکمیل حفره های داخلی در سال آینده را 25 کیلومتر اعلام کرد.

تصاویر