برگزاری جلسه هماهنگی اجرای پروژه های مشارکتی آبرسانی به روستاهای چالدران با بنیاد علوی

1

با حضور معاون فرماندار چالدران، جلسه هماهنگی و پیگیری اجرای طرح های آبرسانی مشارکتی با بنیاد علوی به روستاهای این شهرستان برگزار شد.

معاون فرماندار چالدران در این جلسه با اشاره به اجرای طرح های آبرسانی به روستاها با مشارکت بنیاد علوی اظهار داشت: در حال حاضر عملیات اجرایی آبرسانی به 11 روستا با 60درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است که با اتمام و بهره برداری از آنها، درصد برخورداری جمعیت روستایی از آب شرب سالم و بهداشتی افزایش چشمگیری خواهد یافت.

یوسف زاده با اعلام اينكه در آينده نزديك عمليات آبرساني به 8 روستای ديگر نیز آغاز می شود، افزود: برای آبرسانی به این تعداد روستا، 12 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

 علی حسن زاده مدیر امور آب و فاضلاب چالدران نیز در این جلسه با تقدیر از همکاری های فرمانداری و بنیاد علوی در زمینه رفع مشکلات آب شرب روستاهای مشکل دار، اظهار امیدواری کرد؛ با افزایش همکاری و تعامل،  شاخص بهره مندی روستائیان از مزایای آب شرب سالم وبهداشتی افزایش یابد.

كاظمي معاون اجرايي طرح پيشرفت و آباداني دفتر بنياد علوی در چالدران نيز با بيان اينكه این بنياد با هدف پيشرفت و آباداني و رفع محروميت در شهرستان چالدران حضور يافته است، اظهار داشت: اين بنياد در جهت رسيدن به اهداف خود فعاليت هاي مختلفي را در عرصه پيشرفت و آباداني و محروميت زدايي ازجمله در حوزه آب انجام مي دهد.

تصاویر