با حضور معاون درآمد و امورمشترکین شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‎غربی انجام شد؛

بررسی عملكرد خدمات مشتركين امور آب و فاضلاب شهرستان شوط

1

بمنظور كنترل و نظارت بر فعاليت حوزه خدمات مشتركين و ارتقاء كيفيت خدمات، با حضور معاون درآمد و امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی عملكرد خدمات مشتركين امور آب و فاضلاب شهرستان شوط مورد بررسی قرار گرفت.

خوش سيرت هدف از اين بررسي را ارتقای كيفيت خدمات،افزايش رضايتمندي و ارتقای سلامت اداري عنوان كرد و افزود:در راستاي تحقق اهداف شركت و ايجاد منابع درآمدي و تامين نقدينگي مورد نياز شركت، لازم است با برنامه ريزي هاي دقيق و نظارت و كنترل و استفاده حداكثري از كليه قوانين و امكانات موجود  جهت عملياتي نمودن برنامه هاي شركت بمنظور نيل به اهداف تعيين شده پيگيريهاي لازم بطور مستمر در دستور كار قرار گيرد.

وي با بيان اينكه يكي از مهمترين راههاي جلوگيري از هدر رفت آب، شناسايي كنتورهاي خراب و انشعابات غيرمجاز است، افزود:شناسايي كنتورهاي خراب و انشعابات غير مجاز از جمله وظايف مامورين قرائت كنتور است كه تعويض و ساماندهي آنها تاثير بسزايي در مديريت مصرف آب خواهد داشت.

 خوش سیرت با تاکید بر قرائت كنتورهاي مشتركين با كاربري هاي در حال ساختمان،موقت و انشعابات با اقطار بالاتر بصورت ماهانه گفت: در بخش وصول مطالبات نيز بايستي استفاده از تمام امكانات و ظرفيتهاي موجود در راستاي تحقق و تامين نقدينگي شركت اقدامات لازم انجام گيرد.

تصاویر