با حضور معاون مرکز جهادآبرسانی وزارت نیرو انجام شد؛

بررسی پروژه های تامین آب شرب روستاهای آذربایجان غربی

1

با حضور معاون مرکز جهادآبرسانی وزارت نیرو ، روند اجرای پروژه های تامین آب شرب روستاهای آذربایجان غربی مورد بررسی قرار گرفت.

در جلسه ای که به همین منظور و در دفتر مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی برگزار شد، معاون مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو با مطلوب ارزیابی کردن طرح های محرومیت زدایی و آبرسانی به روستاهای آذربایجان غربی اظهار داشت: پروژه های آبرسانی 106 روستایی در شمال و 141 روستایی در جنوب آذربایجانغربی از پیشرفت فیزیکی مطلوبی برخوردار بوده و امید می رود در زمانبدی مقرر بهره بردرای از آنها آغاز شود.

مهدی خان احمدی با تاکید بر تامین آب شرب روستاهای در مسیر پروژه ها، بر استفاده از گروه های جهادی، توجه به مجمع خیرین آبرسان، مستندسازی پروژه ها و تدوین سند جامع آبرسانی استان تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی نیز در این جلسه با قدردانی از توجهات دولت به مقوله آبرسانی به روستاها اظهار داشت: در راستای اطلاع رسانی و عمل به جهاد تبیین، با راه اندازی قرار گاه رسانه در شرکت آب و فاضلاب استان، اقدامات خوبی در خصوص مستندسازی و انتشار اخبار مربوط به پروژه ها انجام شده است.

محمداشرفی اولویت نخست استان را تامین آب شرب عنوان کرد و افزود: با تلاش های صورت گرفته و برنامه ریزی های انجام شده، ضمن گذر بدون چالش از تابستان گرم، در اجرای پروژه های آبرسانی در مناطق مختلف استان نیز اقدامات خوبی انجام شده است.

تصاویر