یدالله سلطانی با بیان اینکه ارائه خدمات الکترونیک با هدف ارائه سریع خدمات انجام می شود، اظهار داشت: به منظور توسعه دولت الکترونیک و طرح تکریم مراجعان، بیش از ۲۲ نوع خدمت غیرحضوری توسط این شرکت در پورتال شرکت و دفاتر پیشخوان به مشترکان ارائه میشود.
وی افزود : از ابتدای سالجاری 10 هزار و 525 خدمت بصورت الکترونیکی به مشترکان ارائه شده است که از این تعداد 2 هزار و 518 مورد واگذاری انشعاب و عقد قرادرداد ، 118 مورد تغییر کاربری و 668 فقره تغییر مشخصات بوده است .
وی تصریح کرد: از ابتدای امسال 6 هزار و 903 فقره قبوض میان دوره در دفاتر پیشخوان به مشترکین صادر شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی، کاهش هزینهها، صرفهجویی در وقت و انرژی، افزایش سطح آگاهی مردم، ایجاد اشتغال توسط بخش خصوصی، اجرای عدالت اجتماعی با استفاده از شفافیت و دسترسی به اطلاعات ، کاهش شکاف دیجیتال بین بخشهای روستایی و شهری، گسترش عدالت اجتماعی و اقتصادی در بین بخشهای دورافتاده، بهبود شرایط اقتصادی و فراهم کردن فرصتهای اقتصادی برای جوامع محروم را ازمزیت های مهم تحقق دولت الکترونیک برشمرد.
وی گفت: علاوه بر سامانه یادشده، درگاههای دیگری شامل میز خدمت حضوری، میز خدمت الکترونیک و سامانه پاسخگویی ۱۲۲ برای ارائه خدمات به مشترکان شهرستان خوی نیز برقرار است.