مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی:

روابط عمومی آیینه تمام نمای سازمان و حلقه ارتباط با مردم است

1

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی گفت: روابط عمومی ها آیینه تمام نمای هر سازمان و حلقه اتصال با مردم و افکار عمومی هستند.

محمداشرفی در اولین همایش رابطین روابط عمومی امورهای آب و فاضلاب شهرستان های آذربایجان غربی با تشریح وظایف و مسئولیت های روابط عمومی اظهار داشت: روابط عمومی با هنر خود انعکاس دهنده فعالیت ها و خدمات ارائه شده به مردم است.

وی با اشاره به نقش امیدآفرینی روابط عمومی در جامعه افزود: ایجاد روحیه و امیدآفرینی در بین مردم با تبیین خدمات انجام شده مسئولیتی خطیر و مهم است که بر عهده روابط عمومی ها گذاشته شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با تشریح وضعیت منابع تامین آب شرب اظهار کرد: یکی از وظایف مهم روابط عمومی فرهنگ سازی و ترویج فرهنگ بهینه مصرف و صرفه جویی در مصرف آب است که بایستی در این راستا ضمن افزایش تلاش ها از شیوه های نوین تبلیعی نیز بهره برد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر آب شرب سالم و باکیفیت در اختیار مردم قرار میگیرد،  گفت: با انجام آزمایش های مختلف، آب شرب سالم وبهداشتی و عاری از هرگونه آلودگی در اختیار مشترکین قرار می گیرد بطوری که در سال گذشته و۶ ماهه اول سال جاری، مطلوبیت آب شرب تحویلی در شهرها صددرصد و در روستاها ۹۹/۵ درصد بود.

وی در ادامه بر انعکاس به موقع اخبار و رویدادهای شرکت در راستای اطلاع رسانی به مردم تاکید کرد.

در این همایش رابطین روابط عمومی امورهای آب و فاضلاب شهرستان های آذربایجان غربی هرکدام به تبیین مسائل و مشکلات مربوط به حوزه فعالیت خود پرداختند

تصاویر