برگزاری جشنواره فراگیری «نخستین واژه آب» در خوی

1

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی از برگزاری جشنواره فراگیری «نخستین واژه آب» در مدارس ابتدایی این شهرستان خبر داد.

یداله سلطانی با بیان اینکه این جشنواره فراگیری در گام اول اجرایی شده و ادامه خواهد یافت، اظهار داشت: برای دانش آموز کلاس اولی «آب» به عنوان نخستین واژه‌ای است که خواندن و نوشتن آن را فرا می‌گیرند و بر همین اساس در جشنواره فراگیری «نخستین واژه آب» فعالیت ویژه‌ای برای این دانش آموزان انجام می‌شود. وی افزود: در این جشنواره با رویکرد ترویج فرهنگ بهینه مصرف آب، ویژه برنامه‌های متنوعی با مشارکت آموزش و پرورش خوی در مدارس اجرا خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی اظهار تصریح کرد: دانش آموزان به عنوان سفیرانی شایسته برای مصرف بهینه آب می‌توانند در خانواده‌ها نیز نقشی انکار ناپذیر ایفا کنند.

وی افزود: اثرپذیری بالای خانواده‌ها از دانش آموزان منجر شده تا بخش قابل توجهی از برنامه‌های مدیریت مصرف آب در شرکت آب و فاضلاب برای دانش آموزان اجرایی شود.

وی گفت: وجود معلمانی دلسوز و دغدغه‌مند در مدارس که درکی شایسته و ستودنی از مقوله آب دارند منجر شده تا شهرستان خوی همواره در آموزش‌های دانش آموزی برای ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب از شهرهای پیشتاز در استان باشد.

وی عنوان کرد: امید است با وجود چنین ظرفیتی "جشنواره فراگیری نخستین واژه آب" در مدارس شهرستان در سال جاری همانند ادوار گذشته به بهترین شکل ممکن اجرایی شود.

تصاویر