مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی:

دولت نگاه ویژه‌ای به بحث آبرسانی در کشور دارد

۱

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی گفت: دولت سیزدهم نگاه ویژه و مثبت برای اجرای طرح‌های آبرسانی و تامین آب شرب در کشور دارد.

محمد اشرفی در دومین همایش سراسری مدیران آب و فاضلاب آذربایجان غربی با بیان اینکه با روی کار آمدن دولت سیزدهم رویکرد مثبت و ویژه‌ای به مقوله آبرسانی شده است، اظهار داشت: از این امکان بایستی در جهت بهبود وضعیت شرکت و مهمتر از آن خدمت رسانی به مردم و آبرسانی به مناطق مختلف استان استفاده کرد. 

وی، توجه به سلامتی و نشاط کارکنان شرکت را امری مهم و ضروری عنوان کرد و افزود: سلامتی و نشاط پرسنل را سرلوحه امور خود قرار دهید به ویژه ورزش همگانی که در ایجاد روحیه و نشاط در بین پرسنل و به تبع آن بالا رفتن کیفیت خدمات رسانی به مردم تاثیر چشمگیری دارد.
 تعامل خوب با فرمانداران، استفاده از امکانات محلی در اجرای طرح‌های آبرسانی، خرید کنتور و جمع آوری کنترل کنتورهای خراب، تعیین تکلیف قراردادهای بلاتکلیف، استفاده از ظرفیت خیرین آبرسان، توجه به آب بدون درآمد، پایش انشعابات آب غیر مجاز و همکاری با بسیج در جهت حفاظت از تاسیسات آب و فاضلاب از دیگر محورهای سخنان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در این همایش بود.
در این همایش همچنین معاونین و مدیران امور آب و فاضلاب شهرستان‌های استان به طرح دیدگاه‌ها، نظرات و مشکلات حوزه مدیریتی خود پرداختند.

تصاویر