همزمان با همایش سراسری کوهنوردان وزارت نیرو انجام شد؛

صعود کوهنوردان اعزامی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی به قله ۳۴۰۵ متری «پراو» در استان کرمانشاه

1

همزمان با همایش سراسری کوهنوردان وزارت نیرو، کوهنوردان اعزامی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی به قله ۳۴۰۵ متری «پراو» در استان کرمانشاه صعود کردند.

معاون برنامه ریزی و مسئول ورزش شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با اعلام این خبر اظهار داشت: در این همایش سراسری که با حضور کوهنوردانی از کلیه شرکتهای صنعت آب و برق کشور در کرمانشاه برگزار شد، گروهی متشکل از 120 نفر از همکاران وزارت نیرو صعود مشترک به بام استان کرمانشاه، «پراو» را تجربه کردند.

فرزادحکیمی با اشاره به آمادگی خوب تیم کوهنوردی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی برای صعود به این قله افزود: با توجه به تمرینات فشرده قبل از صعود تیم شرکت، در این همایش سراسری که به مناسبت گرامیداشت شهدای صنعت آب و برق برگزار شد، کوهنوردان اعزامی با پیمایش مسیر رفت و برگشت قریب به ۲۹ کیلومتر، طی مدت 14 ساعت موفق به صعود به قله «پراو» و فرود به نقطه استارت شدند.

وی گفت: اعضای تیم شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی متشکل از مهدی قاسم‎پور، رضا خسروی، فرزاد مرادی و سالار طالبی در کنار سایر کوهنوردان، به قله «پراو» کرمانشاه از مسیر سنگی و نیمه فنی و به صورت سنگین یک روزه صعود کردند.

تصاویر