بیانیه مدیرعامل و کارکنان شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی به مناسبت شهادت مردم مظلوم غزه

1

مدیرعامل و کارکنان شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی به مناسبت شهادت مردم مظلوم غزه، با صدور بیانیه ای این اقدام ناجوانمردانه و ددمنشانه رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

متن بیانیه به این شرح است

بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِیمِ

 شهادت مردم مظلوم غزه و قتل عام بیماران بویژه کودکان و زنان بی پناه در بیمارستان المعمدانی به دست رژیم صهیونیستی، موجی از خشم و نفرت را برانگیخت.

مدیریت و کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی در این مصیبت بزرگ در کنار ملت غیور و داغدار غزه بوده تا انتقام خون پاک مردم مظلوم غزه و دیگر شهدای مقاومت را از دشمنان قسم خورده اسلام بگیرند .

هرچند فقدان آن عزیزان آتش سوزان بر جانمان افکنده است، اما رژیم صهیونیستی بداند جبهه مقاومت جای آن شهیدان بزرگوار را پر نموده و راه آن شهیدان را استمرار خواهند بخشید . ضمن تبریک و تسلیت شهادت جمعی از مردم بی گناه در بیمارستان المعمدانی به دست رژیم صهیونیستی، انزجار خود را از جنایتکاران و مخالفان اسلام و غزه اعلام و با محکوم کردن اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن مردم مظلوم غزه و قتل عام بیماران بویژه کودکان و زنان بی پناه غزه را به ساحت مقدس ولی عصر (عج) فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، امت شهید پرور، رزمندگان و خانواده معظم شهدا و ایثارگران تبریک و تسلیت داشته، از خداوند متعال علو درجات در جوار اهل بیت عصمت و طهارت (ع) برای شهدای غزه مسئلت می نمایم.

تصاویر