بمنظور مقابله با شیوع ویروس کرونا صورت می گیرد؛

رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در امور آب و فاضلاب شهرستان چایپاره

5

سرپرست امور آب و فاضلاب چایپاره از حاکمیت کامل دستورالعمل های مقابله با شیوع ویروس کرونا در محیط اداری این امور خبر داد.

مصطفی امینلوی با بیان اینکه در شرایط کنونی تنها راه مقابله با ویروس منحوس کرونا، رعایت بهداشت فردی و عمل به دستورات  بهداشتی ابلاغی از سوی ستاد مبارزه با این بیماری است، اظهار داشت: رعایت تمامی موارد لازم و ابلاغی، تا زمان مهار کامل این ویروس، بخشی از وظایف همکاران در عرصه خدمات رسانی به مردم خواهد بود.    

وی افزود: با توجه به اهمیت نقش خدمات قابل ارائه خصوصا تامین آب شرب بهداشتی به صورت پایدار در زمان گذر از بحران شیوع ویروس، تمامی همکاران باید بصورت جدی در این خصوص همکاری های لازم را داشته و بر اجرای دستورالعمل های ابلاغی مصمم باشند.

سرپرست امور آب و فاضلاب چایپاره، مسئول HSE را ناظر مستقیم بر حسن اجرای موارد مربوطه اعلام کرد و افزود: همکاران  اپراطور تاسیسات موجود در شهرستان، تا اطلاع ثانوی از تردد اشخاص متفرقه به محوطه های مخازن، چاه ها و ایستگاهای تحت کنترل خود جلوگیری و   بصورت برنامه مشخص  نسبت به ضد عفونی سطوح غیر امن و قابل دسترس و محل ساختمان اداری اقدام نمایند.

وی، رعایت فاصله حین پاسخگویی و خدمت به ارباب رجوع ، استفاده از ماسک، دستکش، مواد ضدعفونی و در اختیار گذاشتن ابزار لازم برای مصرف ضروری همکاران و مراجعه کنندگان  و تشویق مشترکین جهت انجام امورات به صورت غیر حضوری را از اهم اقدامات این امور در ایام شیوع ویروس کرونا اعلام کرد.

                   

 

تصاویر