آب و فاضلاب خوی بیشترین تعامل با آموزش و پرورش در زمینه بدهی های آب بها را داشته است

1

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی در جلسه ای که با حضور مدیر و معاونین آموزش و پرورش شهرستان معاونین تشکیل شده بود گفت : شرکت آب و فاضلاب بیشترین تعامل با آموزش و پرورش در زمینه بدهی های آب بها را داشته است.

یداله سلطانی افزود : با توجه به اهمیت و جایگاه آموزش و پرورش تا کنون همکاری‌های لازم را با این دستگاه داشته‌ایم و همواره اراده ما بر تعامل بوده است.

سلطانی در ادامه با اشاره به اینکه شرکت آب و فاضلاب قدم‌های مثبتی در زمینه همکاری با آموزش و پرورش برداشته است، تاکید کرد: توقع این است که آموزش و پرورش نیز در این زمینه قدم‌های موثری بردارد. وی با بیان اینکه آب و فاضلاب شرکتی خودگران است و از طریق درآمدهای حاصل از آب‌بها هزینه‌های خود را پرداخت می‌کند افزود: این شرکت همواره با آموزش و پرورش تعامل داشته ولی باید در نظر داشته باشیم که امکان بخشودگی آب‌بهای مصرفی به هیچ وجه وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی تصریح کرد : با توجه به حجم بالای بدهی مدارس تا کنون آب هیچ مدرسه ای بابت بدهی قطع نشده است . در ادامه مدیر آموزش و پرورش شهرستان خوی گفت : از تعامل و همکاری شرکت آب و فاضلاب خوی تشکر میکنیم اگر این تعامل وجود نداشت آب شرب بسیاری از مدارس قطع می شد.

محمدپور افزود : آموزش و پرورش شهرستان 279 مدرسه تحت پوشش دارد که 25 تا از این مدارس بخش از اعظمی از بدهای های این مدیریت را شامل می شود .

وی افزود : طبق توافقی که با شرکت آب و فاضلاب داشتیم آب بهای جاری مدارس پرداخت و بدهی های پیشین نیز طبق برنامه ریزی و اقساطی پرداخت خواهد شد .

گفتنی است مدارس غیر دولتی و هیئت امنایی جزو توافقات قرار ندارند و باید بدهی های آب بهای خود را به روز تسویه نمایند.

تصاویر