باحضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی انجام شد؛

بررسی وضعیت فاضلاب در مناطق گل سرخ، فلاحت و اسماعیل زاده ارومیه

۱

با حضور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، وضعیت فاضلاب در مناطق گل سرخ، فلاحت و اسماعیل زاده این شهر مورد بررسی قرار گرفت.

در این بازدید، سلمان ذاکر یکی از نمایندگان مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهتمام دولت و وزارت نیرو برای محرومیت زدایی،اظهار داشت: با تلاش های انجام شده در بخش تامین آب شرب، اقدامات خوبی صورت گرفته و مشکلی در پوشش تامین آب شهرها و روستاها وجود ندارد.
وی با بیان اینکه در بحث فاضلاب شاهد یک نوع عقب افتادگی در سطح کشور هستیم، اظهار امیدواری کرد با برنامه ریزی های مدون، این عقب افتادگی ها جبران شود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربايجان غربی نیز با قدردانی از حمایت های نمایندگان استان در گذر از تابستان و مقابله با تنش آبی، اظهار داشت: در خصوص طرح های جمع آوری فاضلاب بدلیل ظرفیت پایین تصفیه خانه فاضلاب ارومیه دچار مشکل بودیم.
محمد اشرفی با اشاره به راه اندازی مدول سوم تصفیه خانه فاضلاب ارومیه گفت: با پی گیری ها و حمایت های مقامات استان و بهره برداری از مدول سوم تصفیه خانه فاضلاب در حال حاضر ظرفیت برای اشتراک پذیری فراهم شده است.
وی گفت: با ایجاد این ظرفیت، امکان اجرای خطوط انشعاب فاضلاب در مناطق گل سرخ، فلاحت و اسماعیل زاده نیز فراهم شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با بیان اینکه ارائه مجوزهای حفاری بصورت گروهی برای نصب انشعابات آب و فاضلاب از سوی شهرداری در مناطق کم برخوردار شهر بسیار ضروری است، اظهار کرد: توجه دولت به مناطق کم برخوردار و محرومیت زدایی است و امیدواریم با حمایت هایی که از سوی مسئولین استانی انجام می شود، شاهد توسعه مناطق کم برخوردار در شهر باشیم.

تصاویر