تصفیه روزانه بیش از 28 هزار متر مکعب فاضلاب در شهر خوی

1

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی از جمع‌آوری و تصفیه بیش از 5 میلیون متر مکعب فاضلاب در 6 ماهه اول سال جاری خبر داد.

تقی پاشایی این اقدام را در راستای سالم‌سازی و حفظ محیط زیست شهری و افزایش بهداشت عمومی جامعه عنوان و نگهداری از تاسیسات مربوط به دفع بهداشتی فاضلاب خانگی و انجام اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از آسیب‌های احتمالی به این تاسیسات را از برنامه‌های شرکت آب و فاضلاب خوی اعلام کرد.

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت با اشاره به اهمیت و ضرورت اجرای طرح شبکه فاضلاب و دفع بهداشتی فاضلاب‌های خانگی گفت: امروزه ایجاد شبکه فاضلاب یکی از ضروری‌ترین تاسیسات مورد نیاز جوامع بشری برای رعایت بهداشت عمومی محسوب می‌شود و بر این اساس شرکت آب و فاضلاب خوی با نگاهی کلان و با صرف هزینه‌های سنگین و تحمل مشکلات اجرایی پروژه، اقدام به احداث شبکه و تصفیه‌خانه‌های فاضلاب مبتنی بر استانداردهای زیست‌محیطی جهان نموده و با تلاش مستمر در ارتقای سطح بهداشت عمومی گامی‌های بلندی برداشته است. وی، ظرفیت تصفیه خانه فاضلاب خوی در حال حاضر را 30 هزار متر مکعب در شبانه روز اعلام کرد.

تصاویر