مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی:

تا سه سال آینده ۹۸۰ روستای استان از آب شرب بهداشتی و پایدار برخوردار می شوند

1

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از برخورداری ۹۸۰ روستای استان تا سه سال آینده از آب شرب سالم، بهداشتی و پایدار خبر داد.

محمداشرفی با حضور در برنامه رادیویی «کندیمیز» صدای مرکز آذربایجان غربی با بیان اینکه درحال حاضر طرح های تامین آب شرب ۳۷۹ روستا در دست اجرا هستند، اظهارداشت: این طرح ها در قالب طرح های محرومیت زدایی و با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) سپاه در شهرستان های شاهین دژ، میاندوآب، بوکان، پیرانشهر، سردشت، شوط، پلدشت و چایپاره در حال اجرا هستند.
وی اعتبار پیش بینی شده برای اجرای این طرح ها را ۱۰هزار میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: براساس برنامه ریزی های انجام گرفته در مابقی شهرستان های استان نیز طرح های تامین آب شرب روستایی در قالب قراردادهای دوم و سوم طرح های محرومیت زدایی اجرا خواهند شد.
وی تعداد این روستاها را ۶۰۰ روستا اعلام و اظهار کرد: برای اجرای این طرح ها نیز ۲۰ هزار میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی افزود: با اتمام این طرح ها روستاهایی که دارای مشکل منشا تامین آب، شبکه انتقال و توزیع و پمپاژ هستند، تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب قرار گرفته و از آب آشامیدنی سالم،بهداشتی و پایدار برخوردار خواهند شد.

تصاویر