اجرای منظم عملیات نگهداری و تعمیرات چاه های بخش فیرورق

1

عملیات نگهداری و تعمیرات چاه های بخش فیرورق به طور منظم در حال اجرا است.

رئیس اداره آب و فاضلاب بخش فیرورق با اعلام این خبر اظهار داشت: هدف اصلی عملیات نگهداری و تعمیرات، ایجاد روشی نظام مند جهت کنترل وضعیت تجهیزات و دستگاههای موجود به منظور دستیبابی به حداکثر کارآیی وکاهش نرخ هزینه خرابی و از کار افتادگی در راستای افزایش بهره وری از تاسیسات و تجهیزات است.

حسن راه افزود: مدیریت نگهداری و تعمیرات شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی همانند دیگر واحدهای نت در صنایع مختلف به دلیل پشتیبانی عملیاتی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و ماموریت اصلی آن نگهداری و تعمیر تجهیزات به منظور کاهش تعمیرات اتفاقی، آماده بکار نگه داشتن تجهیزات، کاهش هزینه‌ها و خرابی‌ها و بهره‌وری بیشتر است.

وی با بیان اینکه این اهداف اجرای برنامه های نگهداری و تعمیرات به طور کلی در چهار دسته تعریف می‌شوند، گفت: کاهش وقفه‌های تولید با کم کردن خرابی‌ها، پیشگیری از تعمیرات دوباره، کاهش مصرف قطعات یدکی، افزایش بازدهی از طریق بهبود قابلیت اطمینان، در دسترس بودن و بهبود عملکرد، کاهش قیمت تمام شده و افزایش کیفیت خدمات و کاهش هزینه‌های تعمیرات با افزایش عمر مفید دارایی‌ها حاصل می‌شود.

رئیس اداره آب و فاضلاب بخش فیرورق تصریح کرد: در روزهای اخیر عملیات نگهداری تاسیسات و تجهیزات چاههای روستای شیوان کندی انجام گرفته است .

تصاویر