رفع قطعی آب شرب در برخی مناطق شهر ارومیه

1

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از رفع قطعی آب شرب در برخی مناطق شهر ارومیه خبر داد.

محمد اشرفی با بیان اینکه بدنبال وقوع شکستگی در خط انتقال آب، برخی مناطق شهر ارومیه دچار افت فشار و یا قطعی آب شدند، اظهار داشت: در این اتفاق پیش بینی نشده که شب گذشته بر روی خط انتقال آب 600 آزبست برگشتی از مخزن طرزیلو واقع در خیابان شهیدباهنر به وقوع پیوست، آب شرب حدود سه هزار مشترک واقع در خیابان های استادان، برق، عمار، یاسر، 9پله، ارم، صائب تبریزی، پوررشید، وکیلی، 8شهریور، معلم و شهید باهنر قطع و یا با افت فشار مواجه شد.

وی افزود: بدنبال وقوع این اتفاق، اکیپ های رفع اتفاق برای تعمیر شکستگی لوله در محل حاضر و نسبت به ترمیم خط و برقراری مجدد جریان آب شرب اقدام کردند.

وی گفت: با اقدامات انجام شده توسط اکیپ رفع اتفاقات امور آب و فاضلاب شهرستان ارومیه در حال حاضر شکستگی در خط انتقال رفع و آب شرب مشترکین واقع در این مناطق برقرار شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی ضمن پوزش از مردم در مدت زمان قطع جریان آب شرب اظهار کرد: در مدت زمان ترمیم این خط و به منظور تامین آب شرب مورد نیاز مشترکین، تانکرهای آبرسانی بصورت آماده باش جهت ارائه خدمات در مناطق شامل قطعی و یا افت فشار مستقر بودند.

تصاویر