همزمان با هفته دولت انجام شد؛

آغاز بهره برداری از پروژه آبرسانی به روستای قینرجه شهرستان تکاب

1

در ششمین روز از هفته دولت، بهره برداری از پروژه آبرسانی به روستای قینرجه شهرستان تکاب آغاز شد.

برای اجرا و اتمام این پروژه بالغ بر 15 میلیارد ریال اعتبار هزینه گردیده  و با بهره برداری از آن  آب شرب سالم و پایدار این روستا تامین شد. 
در آیین بهره بردرای از این پروژه که با حضور نماینده مردم تکاب و شاهیندژ در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار و امام جمعه شهرستان تکاب ، روسای ادارات و مردم روستای قینرجه برگزار شد، مدیر آب و فاضلاب شهرستان تکاب اظهار داشت: پروژه آبرسانی به روستای قینرجه  با حفر یک حلقه چاه ، اجرای عملیات لوله گذاری بطول 700متر و نیرو رسانی به مرحله بهره برداری رسیده است.
امیرکرامتی افزود: روستای قینرجه با جمعیتی بالغ بر 850 نفر یک روستای گردشگری بوده که در ایام تعطیل جمعیت آن به بالاتر از 1000نفر نیز می رسد.
 وی گفت: این روستا از جمله روستاهای با تنش آبی بالا بویژه در ایام گرم سال و پیک مصرف بوده بطوری که آب قسمت های بالادست  روستا در بیشتر مواقع با قطعی همراه بوده که اجرای این پروژه یکی از اقدامات مهم برای خروج از چالش تامین آب این روستا به شمار می رود. 
درادامه این مراسم  امام جمعه و فرماندار تکاب و نماینده مردم در مجلس شورای اسامی، در سخنانی از تلاش های شرکت آب و فاضلاب در تامین آب شرب مردم قدردانی کردند.

تصاویر