مدیر کل حراست شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور: خدمات ارائه شده در مرز تمرچین مطلوب در خور شان زائرین است

1

مدیر کل حراست شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: خدمات ارائه شده در مرز تمرچین پیرانشهر مطلوب در خورشان زائرین اربعین حسینی(ع) است.

جعفرعرب نژاد در بازدید از زیرساخت های فراهم شده در مرز تمرچین برای ارائه خدمات به زائرین اربعین اظهار داشت: با تلاش های انجام شده از سوی دستگاه های متولی از جمله شرکت آب و فاضلاب، خدمات رسانی به نحو مطلوبی در حال انجام است.

وی افزود: نظر مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در ستاد اربعین این است که خدمات به نحو مطلوب و شایسته در اختار زائرین قرار گیرد که با تلاش های انجام یافته این امر محقق شده و خدمات دهی در سطح بالایی قرار دارد.

مدیر کل حراست شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با قدردانی از تلاش ها و برنامه ریزی های انجام شده توسط شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در مرز تمرچین اظهار کرد: با اقدامات صورت گرفته و برنامه ریزی های مدون، آب شرب با کیفیت و پایدار در یادمان شهدا و دیگر نقاط پیش بینی شده تامین گردیده که این زیرساخت ها می تواند در ایام خاص و به ویژه برای کاروان های راهیان نور نیز ارائه خدمات نماید.

وی با بیان اینکه عشق به اباعبدالله الحسین(ع) تمامی قلب ها را تسخیر کرده است، گفت: زائرین انشاالله در عتبات عالیات خصوصا در کربلای معلی دعاگوی خادمان خود نیز خواهند بود.

تصاویر