تجلیل از بازنشستگان و آزادگان شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی

1

در مراسمی از بازنشستگان و آزادگان شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی تجلیل شد.

 در مراسمی که به همین مناسبت و با حضور مدیرعامل، معاونین و جمعی از مدیران، بازنشستگان در محل سالن ایثار سپاه خوی برگزار شد، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی در این مراسم ضمن خوش آمدگویی به بازنشستگان و آزادگان  که پس از ۳۰ سال تلاش و کوشش به درجه بازنشستگی نائل شده بودند، گفت: تجلیل و تکریم همکاران بازنشسته تکلیفی ذاتی است و نوعی قدردانی از زحمات و خدمات انجام گرفته در طول خدمت آنها به‌شمار می‌رود. یداله سلطانی افزود: بی شک کارکنان یک سازمان سرمایه های اصلی و ارزشمند آن به شمار می روند و در این راستا بر خود لازم می‌دانیم از تلاش های چندین ساله همکاران عزیزمان که بدون شک در طول دوران خدمت منشاء اثر بوده اند تجلیل نماییم.

 رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب شهرستان خوی در خصوص تکریم همکاران بازنشسته و رسیدگی به رفاه و آرامش آنان اظهار داشت : باید فرهنگ تجلیل و قدردانی از بازنشستگان یک مجموعه نهادینه شده و از همکارانی که به افتخار بازنشستگی نائل می شوند به نحو شایسته تجلیل شود.

 وی با تاکید براستفاده از تجارب بازنشستگان اظهار کرد: نباید ارتباط بازنشستگان پس از اتمام دوران خدمت با سیستم اداری قطع و همه تجارب بازنشستگان از بستر خارج شود، بلکه با فراهم آوردن زمینه‌ای برای استفاده سایر کارکنان با انتقال این تجارب به نیروهای جوان ، کارمندان باتجربه پرورش یابند.

در ادامه این مراسم از همکاران بازنشسته با اهدای لوح سپاس و هدیه تجلیل شد.

تصاویر