تجلیل فرمانده تیپ 41 ارتش از مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اذربایجان غربی

8

فرمانده تیپ 41 متحرک هجومی ارتش جمهوری اسلامی ایران به پاس همکاری و مساعدت های لازم در خصوص آبرسانی به پادگان شهید آبشناسان و کوی سازمانی آن، از مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی تجلیل کرد.

امیر سرتیپ دوم ناصر بهلولی در مراسمی که به همین مناسبت برگزار شده بود، با قدردانی از تلاش های صورت گرفته برای تامین آب شرب کوی سازمانی و پادگان شهید آبشناسان، اظهار داشت: با تغییرات اقلیمی و کاهش سطح آبهای زیرزمینی در منطقه قوشچی ارومیه، منابع آبی موجود در پادگان، کیفیت خود را از دست داده بود که با مساعدت های صورت گرفته این مشکل برطرف و رزمندگان مستقر در آن و خانواده های آنها از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار شدند.

وی، نیروهای مسلح و در راس آنها ارتش جمهوری اسلامی ایران را برآمده از بطن مردم عنوان و بر آمادگی این نیرو در دفاع از آرمان های نظام و تامین امنیت کشور تاکید کرد.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره دلاورمردی های نیروهای مسلح خصوصا نیروی زمینی قهرمان ارتش، اظهار داشت: ملت ایران مدیون فداکاری ها و رشادت های رزمندگان اسلام  در طول هشت سال دفاع مقدس هستند که با تقدیم شهدای بسیار، از کیان نظام اسلامی دفاع و مایه سربلندی ملت در دنیا شدند.

علیرضا رضوی در خصوص تامین آب شرب مورد نیاز پادگان شهید آبشناسان گفت: با اقدامات صورت گرفته ، به مقدار نیم لیتر در ثانیه از خط انتقال آب شهر قوشچی و به همین میزان نیز از خط انتقال روستای قولنجی در قالب یک رشته انشعاب و  تعبیه شیر عمومی برداشت در محوطه پادگان، آب مورد نیاز یگان های نظامی و خانواده آنها تامین شد.

وی با بیان اینکه آب های موجود در پادگان از نظر بهداشتی هیچگونه مشکلی ندارند، اظهار امیدواری کرد؛ در اجرای پروژه های آتی شرکت آب و فاضلاب برای تامین آب شرب شهرها و روستاهای اطراف پادگان، آب شرب مورد نیاز بصورت انشعاب های اختصاصی در اختیار قرار داده شود.

در ادامه این مراسم با اهدای لوح سپاس از تلاش ها و زحمات مدیر عامل و پرسنل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در راستای تامین آب آشامیدنی پادگان شهید آبشناسان و خانه های سازمانی آن، قدردانی شد.

تصاویر