با حضور قائم مقام شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی انجام شد؛

بررسی اجرای طرح ارتقای کیفی آب شرب مجتمع شهرک ارس شهرستان پلدشت

1

با حضور قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی، عملیات اجرایی طرح ارتقای کیفی آب شرب مجتمع شهرک ارس پلدشت مورد بررسی قرار گرفت.

در این بازدید که امام جمعه و فرماندار پلدشت و نماینده مردم شهرستان های ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند، یوسف شمچی، قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی، جزئیات طرح ارتقای کیفی آب شرب شهرک ارس پلدشت، نحوه تامین آب، مشکلات اجرایی طرح و برنامه های شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی برای اجرای این طرح را تشریح کرد.

وی با بیان اینکه با اتمام این طرح، آب شرب دو هزار مشترک با جمعیتی بالغ بر پنج هزار نفر از نظر کیفی ارتقا خواهد یافت، خواستار همکاری و مساعدت فرمانداری پلدشت و سازمان منطقه آزاد ماکو در جهت رفع مشکلات و تامین بخشی از هزینه های اجرای این طرح شد.  

مهران صفری، فرماندار پلدشت نیز در این بازدید با قدردانی از مسئولین شرکت آب و فاضلاب استان در اولویت قرار دادن حل مشکلات آب شرب روستاهای این شهرستان، بر رفع مشکلات آب شرب بخش ارس بویژه مجتمع شهرک ارس و شهر نازک علیا تاکید کرد.

محمد علی پور نماینده مردم شهرستان های ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس شورای اسلامی نیز با تاکیدبر لزوم رفع مشکلات آب شرب مناطق روستایی، قول مساعد و همکاری برای پیگیری تخصیص اعتبارات لازم برای اتمام این طرح را داد.

تصاویر