مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی:

مشکلی بابت تامین آب شرب در تابستان وجود ندارد

1

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی گفت: آماده یک تابستان سخت هستیم و هیچ مشکلی از بابت تامین آب شرب در این شهرستان وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی گفت: آماده یک تابستان سخت هستیم و هیچ مشکلی از بابت تامین آب شرب در این شهرستان وجود ندارد.

یداله سلطانی افزود: علی رغم شيوع ويروس كرونا و افزايش میزان مصرف آب، پرسنل شركت آب و فاضلاب در آمادگی کامل برای ارائه خدمات و تامین آب شرب مورد نیاز مردم قرار دارند.

وی با اشاره به آخرين وضعيت مصرف آب در شهرستان خوي با توجه به شيوع ويروس كرونا اظهار كرد: در شهرستان خوي هميشه تجهيزات براي فصل گرما در آمادگي قرار دارند و با وجود توام شدن شیوع كرونا با فصل گرما، نگراني خاصي در اين زمينه وجود نداشته و پیش بینی های لازم در این خصوص انجام شده است.

 وي افزود: در حال حاضر با توجه به مسايل به وجودآمده در بحث شيوع كرونا، مردم آب بيشتري را مصرف مي‌كنند و در اين زمينه با رشد 35 درصدي مصرف آب مواجه شده‌ايم كه اين ميزان رشد، طبيعي و قابل پيش بيني بود.

مديرعامل شركت آب و فاضلاب خوي با بيان اينكه در حال حاضر مشكلي در بحث تامين آب مورد نياز مردم وجود ندارد، تصريح كرد: در اين زمينه ممكن است مشكلات اجتناب‌ناپذير و جزيي مانند شكستگي خطوط را شاهد باشيم اما اين مسايل روزمره هستند و جاي نگراني نيست.

سلطاني افزود : علی رغم محدويت منابع تامین آب، امید می رود با مصرف بهبنه آب توسط مشترکین، تابستاني بدون مشكل و تنش آبي را پشت سربگذاریم.

تصاویر