مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی:

تامين 100 درصدي مصارف آب شرب شهرستان خوي از منابع آب زيرزميني

2

رئيس هيئت مديره و مديرعامل شركت آب و فاضلاب شهرستان خوي گفت: 100 درصد مصارف آب شرب این شهرستان در هر دو بخش شهري و روستايي را منابع آب زيرزميني تامين مي كنيم و ناپايداري اين منابع از منظر كميت و كيفيت، معضلات جدي را براي اين منابع ارزشمند و حياتي رقم خواهد زد.

يداله سلطاني اظهار كرد: شركت آب و فاضلاب شهرستان خوي ، به منظور ايجاد باور ملي و افزايش آگاهي در زمينه مصرف هوشمندانه آب و رعايت كامل اصل صرفه‌جويي در طول سال اقدام به اجراي برنامه متنوع آموزشي و فرهنگي در زمينه مديريت مصرف آب ميكند .

وي عنوان كرد: 100 درصد مصارف آب شهرستان را منابع آب زيرزميني تامين مي كنيم و ناپايداري اين منابع از منظر كميت و كيفيت، معضلات جدي را براي اين منابع ارزشمند و حياتي رقم خواهد زد و اگر اين ميزان برداشت از منابع آبي تداوم داشته باشد در آينده تبعات اجتماعي و زيست محيطي قابل توجهي را شاهد خواهيم بود.

مديرعامل شركت بيان كرد: نقش رسانه ها در اين بين بيشتر از هر زمان احساس مي شود . سلطاني خاطر نشان كرد: افزايش آگاهي عمومي و ايجاد انگيزه و علاقه‌مندي براي مديريت مصرف آب محورهايي هستند كه رسانه‌ها مي‌توانند پيرامون آن‌ها اطلاع‌رساني كرده و مردم را از قبيل مشكلاتي كه در اثر مصرف بي‌رويه با آن دست به گريبان مي‌شوند، بيشتر آگاه سازند. در واقع مصرف‌كنندگان مي‌دانند كه تلاش امروز آنان براي رفاه بيشتر فرزندانشان و حفظ منابع آب براي آيندگان است.

وي تصريح كرد: امسال با توجه به همه‌گيري بيماري كرونا و لزوم اهتمام بيشتر مردم به بهداشت فردي، ميزان مصرف آب به شدت افزايش يافته است؛ بنابراين نيازمند توجه جدي همگان به مديريت مصرف آب هستيم.

رئيس هيئت مديره شركت در خاتمه گفت : به یاری خداوند بزودي با رفع موانع و مشكلات موجود شاهد آبرساني از سد آغچاي به خوي باشيم.

تصاویر