همزمان با فرا رسیدن دهه مبارک فجر انجام شد؛

برگزاری چهل و چهارمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی

01

همزمان با فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، مراسم ویژه ای با حضور لطیف خوش سیرت مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی و دیگر همکاران و در محل نمازخانه شرکت برگزار شد.

در این مراسم حسین سلطانی از رزمندگان دفاع مقدس با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، انقلاب اسلامی را حاصل مجاهدت خون شهیدان و رهبری حضرت امام(ره) و ملت ایران دانست و گفت قطعا یکی از بزرگترین نعمت هایی که خداوند به ملت ایران هدیه کرد همین نعمت انقلاب اسلامی است.
وی وابستگی بیش از حد به بیگانگان، فقر و محرومیت و آشفتگی اوضاع اقتصادی و برپایی مراکز فساد و فحشا را از دستاوردهای رژیم شاهنشاهی عنوان کرد و گفت امروز به برکت انقلاب اسلامی به مذهب تشیع هویت بخشی شد که این باعث شد به نقش و جایگاه تشیع در انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای داده شود.
این استاد دانشگاه اضافه کرد: دفاع از محرومان و مستضعفان و ایستادگی و مبارزه با ظالمان را از دستاوردهای دیگر این انقلاب برشمرد و در پایان گفت جهت دفاع از این دستاوردهای انقلاب اسلامی با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن از این دستاوردها دفاع کنیم.
در این مراسم سلطانی گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، انقلاب اسلامی را حاصل مجاهدت خون شهیدان و رهبری حضرت امام (ره) و ملت ایران دانست و گفت قطعا یکی از بزرگترین نعمت هایی که خداوند به ملت ایران هدیه کرد همین نعمت انقلاب اسلامی است.

در ادامه این مراسم از همکاران فرزندان شهید و همچنین بازنشستگان شرکت با اهدا لوح و جوایزی تجلیل به عمل آمد.

 

تصاویر