برگزاری مسابقه نقاشی کودکان با موضوع آب مایه حیات بصورت آنلاین با همکاری اصحاب رسانه

1

روابط عمومی امور آب و فاضلاب شهرستان چایپاره از برگزاری مسابقه نقاشی آنلاین کودکان با موضوع آب مایه حیات در هفته صرفه جویی خبر داد.

روابط عمومی امور آب و فاضلاب  شهرستان چایپاره از برگزاری مسابقه نقاشی آنلاین  کودکان با موضوع آب مایه حیات  در هفته صرفه جویی خبر داد.

مصطفی امینلوی مدیر امور شهرستان چایپاره  با بیان اینکه این مسابقه در راستای رشد و پرورش خلاقیت ‌های کودکان  و ترویج فرهنگ بهره وری به ‌ویژه در زمینه بهره ‌وری آب و با هدف افزایش آگاهی و توجه کودکان و ن در زمینه اصلاح الگوی مصرف توسط دفتر روابط عمومی امور آب و فاضلاب شهرستان و با همکاری اصحاب رسانه  به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کورنا بصورت مجازی و با هدف گسترش فرهنگ صحیح مصرف آب میان آحاد جامعه، با استفاده از توانایی هنری کودکان و نوجوانان شهرستان برگزار شد و قصد دارد توجه افکار عمومی را به پدیده کمآبی جلب نماید.

وی  افزود این مسابقه در گروه سنی 5 الی 13 سال با همکاری اصحاب رسانه بصورت آنلاین با شرکت اکثریت کودکان شهرستان در مهلت 24 ساعته و انتخاب 5 نقاشی برتر به پایان رسید. خوشبختانه با توجه به تصاویر ارسال شده و جمع بندی آنها که  نشانگر میزان بالای اطلاعات و فرهنگ مصرف صحیح در کودکان شهرستان بود و با عنایت  موضوع و مفهوم اکثریت نقاشی های ارسالی درخصوص نحوه صحیح مصرف و جلوگیری از هدر رفت و راهای مبازه با مصرف بیرویه از میزان مطلوبیت بالایی برخوردار بود .

در ادامه طی دعوت از نفرات منتخب به قید قرعه با اهدای هدیه بسته بروشور و کتابچه هایی با موضوع مدیریت صحیح مصرف  توسط مدیر امور و مسول رابط عمومی امورآب و فاضلاب شهرستان چایپاره  از کودکان شرکت کننده تجلیل شد.

تصاویر