بررسی مسائل حوزه آب و فاضلاب شهرستان سردشت

1

با حضور فرماندار و نماینده مردم سردشت در مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی، مسائل و مشکلات حوزه آب و فاضلاب شهرستان سردشت مورد بررسی قرار گرفت.

در جلسه ای که به همین منظور در فرمانداری سردشت ترتیب یافته بود، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با ارائه گزارش از وضعیت آبرسانی به این شهرستان، خواستار توجه جدی و همکاری نماینده مردم در مجلس شورای در خصوص اجرای طرح های آب و فاضلاب شد.

علیرضا رضوی با بیان مزایای سامانه های جمع آوری و تصفیه بهداشتی فاضلاب، اظهار داشت: تامین اعتبار برای اجرای این طرح ها در شهرهای ربط و نلاس، همکاری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی را طلب می کند.

در ادامه این جلسه و در بازدید از پروژه تامین آب مجتمع 41 روستایی شهیدان ژاله كه با يكپارچه سازي شركت هاي آب و فاضلاب شهري و روستايي، تامين آب روستاهاي مذكور از شبكه آب شهري سردشت انجام خواهد شد و تخصيص اعتبار از محل صندوق توسعه ملي، مقرر شد؛ روند اجراي پروژه در دستور كار قرار گرفته و مشكل افت فشار و كمبود آب مناطق سه راهي «ژاژوكه» ظرف دو ماه آينده برطرف و در هفته دولت افتتاخ گردد.

همچنین در بازدید از تصفيه خانه فاضلاب سردشت، مقرر گردید با عنايت به ضرورت استفاده از پساب خروجي تصفيه خانه فاضلاب در زمين هاي كشاورزی پايين دست شهر، اقدامات لازم به منظور واگذاري پساب به جهاد كشاورزي با طي مراحل اداري، انجام شود.

تصاویر