تجليل از مشتركين كم مصرف آب شرب شهرستان خوي

1

همزمان با فصل گرم تابستان و افزايش مصرف آب، طي مراسمي با حضور مدير عامل شركت آب و فاضلاب شهرستان خوي و سرپرست دفتر روابط عمومي و آموزش همگاني شركت آب و فاضلاب آذربایجان غربی، از مشتركين كم مصرف آب شرب شهرستان خوی تجليل شد.

یداله سلطانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی در اين مراسم با تاكيد بر مديريت مصرف آب، اظهار داشت: رعايت الگوي مصرف و مديريت مصرف آب مساوي با احترام به حقوق ديگران است و ما با اين كار ضمن خشنودي پروردگار موجب بهره مندي همگان از آب شرب مي شويم.

وي خطاب به خانوارهاي كم مصرف افزود: شما با مديريت مصرف يك فريضه الهي را به جا آورديد و امر به معروف و نهي از منكر كرديد.

مدير عامل شركت آب و فاضلاب شهرستان خوي ادامه داد: امر به معروف و نهي از منكر فقط در اصول دين نيست بلكه امر به معروف در مديريت مصرف و نهي از منكر در جلوگيري از مصرف بي رويه است بويژه در شرايط كنوني كه با ادامه روند خشكسالي و كاهش منابع تامين آب، با بحران كمبود آب مواجه هستيم.

سلطانی افزود: ضروري است همه آحاد مردم نسبت به مديريت مصرف آب توجه جدی داشته باشند تا اين بحران را بويژه در فصل گرم تابستان به خوبي پشت سر بگذاريم.

در پايان این مراسم با اهداي لوح سپاس، از مشتركين كم مصرف آب شرب تجليل شد.

تصاویر