بازدید معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری از کوی لاله و سالار

01

معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری جهت بررسی پروژه احداث شبکه فاضلاب در منطقه لاله و سالار ارومیه از این مناطق بازدید نمود.

در این بازدید که رهبردین معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان، فرماندار ارومیه، شهرداری منطقه 2، نمایندگان ادارات راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و امور اراضی حضور داشتند مقدمات احداث شبکه فاضلاب در منطقه لاله و سالار انجام بررسی گردید.
خوش سیرت مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در حاشیه این بازدید با اعلام این خبر که  این پروژه که مربوط به شنبه های محرومیت زدایی استاندار آذربایجان غربی و در جهت محرومیت زدایی به تصویب میباشد، افزود: با توجه به اینکه احداث شبکه و خطوط انتقال فاضلاب عمدتا بصورت ثقلی می باشد، هدایت فاضلاب از شبکه فرعی به اصلی و از اصلی به خطوط انتقال و از آنجا به تصفیه خانه فاضلاب ارومیه هدایت میشود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی گفت: در منطقه کوی لاله و سالار ارومیه  و معابر اطراف و منتهی به آن به علت شیب معکوس، امکان هدایت فاضلاب به صورت ثقلی وجود ندارد و نیاز به احداث ایستگاه پمپاژ خواهد بود.
خوش سیرت افزود: طی ماههای گذشته، با همکاری دستگاههای اجرایی خصوصا سازمان مسکن و شهرسازی با شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی، چندین قطعه زمین به عنوان زمین پیشنهادی برای احداث ایستگاه پمپاژ فاضلاب به شرکت آب و فاضلاب استان پیشنهاد گردید که با توجه به موارد و مسائل فنی و مجاورت با مناطق مسکونی، امکان احداث ایستگاه پمپاژ در محدوده های یاد شده وجود نداشت و با پیشنهاد شرکت آب و فاضلاب استان، با توجه به پاره ای موارد از جمله شیب منطقه و عدم سکونت در زمینهای مجاور پارک و کانال موجود واقع در انتهای خیابان دین پرست، واگذاری یک قطعه زمین و احداث ایستگاه پمپاژ در زمینهای در دستور کار قرار گرفت.
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی گفت: طی این بازدید  معاونت امور عمرانی استانداری قول مساعدت های لازم در راستای احداث ایستگاه پمپاژ و احداث شبکه فاضلاب جهت بهره مندی هرچه بیشتر اهالی این مناطق از نعمت شبکه مدرن و بهداشتی فاضلاب را داده اند.

 

تصاویر