همزمان با شروع هفته صرفه جویی آب در شرکت آب و فاضلاب خوی اتفاق افتاد؛

برپايي ايستگاه اطلاع رساني صرفه جویی آب توسط شركت آب و فاضلاب خوي

1

مجيد خلخالي مسئول روابط عمومي شركت آب و فاضلاب خوي گفت : بمناسبت هفته صرفه جويي در مصرف آب و در اولين روز اين هفته كه بنام مديريت مصرف آب و خانواده نامگذاري شده بود شركت آب و فاضلاب خوي با هماهنگي با دستگاههاي ذيربط اقدام به برپايي ايستگاه اطلاع رساني در مناطق كم برخوردار شهر خوي كرد.

مسئول روابط عمومي شركت آب و فاضلاب خوي هدف از برپايي ايستگاه اطلاع رساني را ترويج فرهنگ صرفه جویی در مصرف آب و آگاه سازي خانواده ها بعنوان اولين جامعه بشري در مديريت مصرف آب دانست .

وي افزود : در اين ايستگاه با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی توزيع بروشور و كتابچه و آموزش حضوري چهره به چهره شهروندان صورت گرفت .

خلخالي  ايجاد حساسيت در زمينه منابع حياتي كشور و جلب مشاركت شهروندان در امر مديريت و بهينه سازي مصرف را از مهم ترين اهداف برگزاري اين ايستگاه دانست.

مسئول روابط عمومي شركت آب و فاضلاب خوي خاطر نشان كرد : اين روزها مسئله كمبود آب در سراسر جهان به بحراني عمومي و جدی تبديل شده است و به همين علت، اقدام براي صرفه جويي در مصرف آن نه تنها باعث كاهش هزينه مي شود، بلكه براي كشور و نسل هاي آينده نيز مفيد خواهد بود. وي ادامه داد صرفه جويي در مصرف آب فقط معضل ايران نيست. كم آبي گريبان نيمي از جمعيت جهان را گرفته است، سرانه منابع جهاني آب با رشد جمعيت كاهش مي يابد.

خلخالي در خاتمه ضمن درخواست از مشتركين شهري و روستايي جهت صرفه جويي در مصرف آب گفت : از مشتركين عزيز تقاضا داريم ما را در امر ياري كنند.

تصاویر