وحید مینایی در جلسه هم اندیشی با اصحاب رسانه به مناسبت هفته صرفه جویی درمصرف آب، با اشاره به جایگاه و تاثیر گذاری رسانه ها در تنویر افکار عمومی و فرهنگ سازی در عرصه های مختلف، اظهار داشت: ایجاد حساسیت و پویایی در جامعه، نقش اساسی رسانه ها در موضوع مصرف آب است که باستی این امر بصورت جدی دنبال شود.
وی گفت: برای عبور از بحران آب، مردم نقش کلیدی و اساسی دارند و در این میان، رسانه ها با داشتن دغدغه آب، نسبت به تغییر فرهنگ، نگرش ها و آداب و رسوم مردم در راستای صرفه جویی و رعایت الگوی مصرف آب، تلاش نمایند.
سخنگوی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی، مدیریت مصرف آب و برق و خانواده، مدیریت مصرف آب و برق، افکار عمومی و رسانه، مدیریت مصرف آب و برق، صنعت، معدن، سازمان های عمومی و موسسات خصوصی و شرکت ها، مدیریت مصرف آب و برق، غذا، منابع طبیعی و حفظ محیط زیست، مدیریت مصرف آب و برق، خدمات شهری و روستایی و جلب مشارکت های مردمی و مدیریت مصرف آب و برق و آموزه های دینی را از جمله عناوین هفته صرفه جویی در مصرف آب و برق عنوان و اظهار کرد: فراهم کردن زمینه مشارکت خانواده ها د مدیریت مصرف، استفاده گسترده تر از ظرفیت وسایل ارتباط جمعی و شبکه های اجتماعی برای افزایش آگاهی عمومی و بالابردن سطح دانش مصرف کنندگان آب و برق، تبیین نقش تولیدکنندگان تجهیزات کاهنده مصرف، تشریح نقش اجرای طرح های جمع آوری و تصفیه بهداشتی فاضلاب و بازچرخانی آب در راستای حفظ منابع آبی، تشویق و ترغیب دستگاه های خدمات رسان شهری و روستایی به کاهش مصرف آب و برق و تبیین اهمیت صحیح مصرف کردن و پرهیز از اسراف از منظر تعالیم دینی، از اهداف برنامه های پیش بینی شده برای هفته صرفه جویی در مصرف آب و برق است.