برگزاري جلسه مجمع عمومي عادي صاحبان سهام شركت آب و فاضلاب شهرستان خوي

جلسه مجمع عمومي عادي صاحبان سهام شركت آب و فاضلاب شهرستان خوي با حضور سهامداران و به رياست قائم مقام شركت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در سالن كنفرانس شركت برگزار شد.

1

به گزارش روابط عمومي شركت آب و فاضلاب شهرستان خوي، اين مجمع با هدف ارائه گزارش فعاليت هاي هيات مديره شركت در خصوص عملكرد سال 1398 و همچنين تصويب بودجه سال 1399 برگزار شد.

در اين جلسه مديرعامل شركت آب و فاضلاب شهرستان خوی، با تشریح هدف گذاری شرکت در سال 1399، گزارشي  از  فعاليت هاي سال 98 شركت شامل راهبردهاي بخش آب و فاضلاب، درآمدها و هزينه هاي منابع و مصرف، اطلاعات بهره برداري تاسيسات آب و فاضلاب، مهندسي، توسعه و بهسازي تاسيسات، منابع انساني و بهبود بهره وري تحقيقات، انجام تكاليف و مديريت و اهم چالش هاي موجود  و راهكارها را ارائه کرد.

یداله سلطانی با تاكيد بر كاهش هزينه هاي غير ضرور خاطر نشان كرد: با تلاش مجموعه شركت و با انضباط مالي توانسته ايم هزينه هاي شركت را علي رغم افزايش چند برابري قيمت ها نسبت به سال گذشته كاهش دهيم كه اين امر دستاورد مهمي براي شركت محسوب مي شود.

وی در ادامه چالش هاي پيش روي شركت، را در بخش هاي  تامين، انتقال و توزيع آب، جمع آوري تصفيه و دفع فاضلاب، مسائل مالي و اقتصادي و همچنين  مسايل ساختاري و فرايندي برشمرد.

در ادامه معاونين شركت آب و فاضلاب استان هر كدام سوالاتي را مطرح و كارشناسان شركت، پاسخ های لازم را ارائه کردند.

در خاتمه این جلسه، یوسف شمچي قائم مقام شركت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با قدردانی از زحمات همكاران در شركت آب و فاضلاب شهرستان خوي، با اتفاق نظر اعضاي هيئت مديره، بودجه سال 99 شركت آب و فاضلاب خوي را تصويب كرد.

لازم به توضيح است كه علت تاخير در برگزاري مجمع ،يكپارچه سازي شركت های آب و فاضلاب شهري و روستايي و بيماري كوويد 19 بود.

 

تصاویر