افزایش 150 لیتری تولید آب شرب در ارومیه

سرپرست امور آب و فاضلاب ارومیه از افزایش 150 لیتری آب شرب در این شهر خبر داد.

1

صابر خسروزاده با اشاره به افت فشار و قطعی های احتمالی روزهای گذشته در سطح شهر ارومیه اظهار داشت: با بررسي های صورت گرفته از منابع توليد آب و برگزاري جلسات تخصصي در خصوص مشكلات مربوط به افزايش مصرف آب بدليل رعايت موارد بهداشت فردي براي مقابله با ويروس كرونا و همچنين افزايش دماي هوا، افزایش ميزان توليد آب شرب در اروميه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: براي رفع مشكل مربوط به تامين آب مصرفي شهروندان، با بهسازي چاه‌ها، بهينه سازي مخازن و ايستگاه هاي پمپاژ و افزايش توان توليد تصفيه‌ خانه‌ هاي آب شماره يك و دو، ميزان توليد آب در ارومیه 150 ليتر در ثانيه افزايش يافت.

خسروزاده، ميزان توليد آب در شهر اروميه در حال حاضر از تمامي منابع تولید را دو هزار و 730 لیتر در ثانیه اعلام و اظهار کرد: با وجود افزایش مصرف آب توسط مشترکین، در حال حاضر هیچگونه مشکلی از بابت تولید و تامین آب شرب در سطح شهر ارومیه وجود ندارد.

وي با تاكيد بر لزوم صرفه جويي در مصرف آب بعنوان نعمت خداداي گفت: لزوم مديريت مصرف از سوي شهروندان و مشترکین بسيار حائز اهميت است كه تحقق اين امر نیز با همكاري کامل شهروندان و اطلاع رساني روش هاي كاهش مصرف آب از طريق رسانه هاي گروهي میسر خواهد بود.

تصاویر