پرسنل امور آب و فاضلاب اروميه در بازسازي حرمين شريفين مشاركت مي كنند

1

با حضور رئيس ستاد بازسازي عتبات عاليات شهرستان اروميه و کارکنان امور آب و فاضلاب برگزار شد.

در دیدار که به این منظور در دفتر مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان ارومیه ترتیب یافته بود، رئيس ستاد بازسازي عتبات عاليات اروميه اظهار داشت: وقوع انقلاب اسلامي و بازسازي عتبات عاليات، دو اتفاق بسيار مهمي است كه در طول حيات ما اتفاق افتاده و بركات آنها در طول زندگي خود و كشور عزيزمان به وضوح قابل لمس است.

وي وقوع انقلاب اسلامي را منشاء خير و بركت عنوان كرد و افزود: بازسازي حرمين شريفين نيز يكي از بركات انقلاب است كه براي پايداري اسلام انجام شده و همه مردم كشورمان به نوعي در اين راه قدم برداشته و از بركات آن بهره مي برند 

وي همچنين با بيان اينكه مشاركت‌هاي نقدي مردم به صورت مستقيم به عراق منتقل نمي شود، اظهار كرد: مبالغ جمع آوري شده به كالاهاي مورد نياز در بازسازي حرمين شريفين تبديل شده و اين كالاها به عراق منتقل مي‌شوند.

دبير ستاد بازسازي عتبات عاليات اروميه نيز در اين جلسه با مرور تاريخچه تشكيل اين ستاد گفت: سپهبد شهيد قاسم سليماني سال ۸۲ در اولين روز زيارت در نجف وقتي با بارگاه غبار گرفته مضجع شريف امام علي(ع) روبرو شد و وضعيت ساير قبور مطهر امامان(ع) نيز مشاهده كرد، با حضور در محضر رهبري دستور تشكيل ستاد بازسازي عتبات عاليات را در كشور اخذ كرد.

نوري افزود: اين ستاد به فرماندهي حاج قاسم سليماني از زمان تاسيس تاكنون ۱۵۰ طرح مرمت و بازسازي را اجرا كرده است.

وي خاطر نشان كرد: احداث صحن حضرت زهرا(س) با ۲۲۰ هزار مترمربع مساحت و صحن حضرت زينب(س) با ۱۳۵ هزار مترمربع وسعت را از مهمترين اين طرح‌هاست.

دبير ستاد بازسازي عتبات عاليات اروميه ادامه داد: توسعه عتبات مقدسه و حرم امامان معصوم(ع) از مهم‌ترين دغدغه‌هاي شهيد سليماني بود كه هيچ فرصتي را در اين راستا از دست نمي‌داد.

نوري توجه به حرم امامان عسكري در سامرا را از تاكيدات سپهبد شهيد حاج قاسم سليماني عنوان و ابراز كرد: راه اين شهيد بزرگوار را با تمام توان ادامه خواهيم داد.

وي همچنين در خصوص نحوه مشاركت پرسنل امور آب و فاضلاب اروميه گفت: اين عزيزان پس از تكميل فرم مشاركت و تقبل پرداخت بخشي از مبالغ، نسبت به پرداخت آن در طول مدت زمان مشخص شده اقدام مي كنند و پس از اتمام آن نيز سند افتخار مشاركت در بازسازي حرمين شريفين به آنها اعطا خواهد شد.

 

سرپرست امور آب و فاضلاب اروميه نيز در اين جلسه در خصوص هرگونه كمك و پشتيباني از ستاد بازسازي عتبات عاليات اعلام آمادگي كرد.

سعيد كامياب فر با بيان اينكه برخي از پرسنل امور آب و فاضلاب از قبل در اين زمينه مشاركت داشتند، افزود: در خصوص تبليغات و اطلاع رساني مشاركت در اين زمينه در بين ساير همكاران نيز اقدامات لازم انجام خواهد گرفت تا مابقي همكاران نيز از بركات اين امر مقدس بهره لازم را ببرند.

در پايان اين جلسه نيز رئيس و دبيرستاد بازسازي عتبات عاليات اروميه با اهداي لوح و تربت كربلا از كامياب فر سرپرست جديد امور آب و فاضلاب اروميه تقدير كردند.

 

تصاویر