وی با اشاره به شرایط کمآبی و ضرورت مدیریت مصرف افزود: آب شرب باید تنها برای مصارف ضروری و بهداشتی استفاده شود و از بهکارگیری آن در امور غیرضروری خودداری گردد.
خوشسیرت در بخش دیگری از سخنانش به نقش مهم مرکز ارتباطات مردمی (۱۲۲) اشاره کرد و گفت: این مرکز به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات، مشکلات و درخواستهای مردم است. از هماستانیهای عزیز تقاضا داریم هرگونه مشکل، انتقاد یا پیشنهاد خود را از طریق سامانه ۱۲۲ اعلام کنند تا در کوتاهترین زمان ممکن رسیدگی شود.
سرپرست شرکت در پایان خاطرنشان کرد:مدیریت مصرف آب و همراهی مردم، نقش مهمی در عبور موفق از تابستان و تأمین پایدار آب شرب خواهد داشت.
