در این نشست، برنامهها و طرحهای ارتقاء کیفیت ارائه خدمات پایدار و مطلوب به مردم شریف استان در سطح کلیه شهرها و روستاها با هدف تکریم و افزایش رضایتمندی آنان و ایجاد درآمد و وصول مطالبات و اجرای کامل و صحیح تعرفههای آب و فاضلاب مورد بررسی قرار گرفت.
لطیف خوشسیرت، سرپرست شرکت آب و فاضلاب آذربایجانغربی در این نشست با اشاره به جایگاه ویژه معاونت خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب، بر اهمیت شناسایی کامل و به موقع درآمدها و وصول مطالبات جهت تأمین نقدینگی مورد نیاز برای خدمات پایدار و مطلوب به مردم و مشترکین عزیز استان تأکید کرد.
در ادامه، اجرای صحیح تعرفهها و رعایت کامل قوانین و مقررات و اطلاعرسانی به مردم در خصوص نحوه محاسبه هزینههای عمومی برقراری انشعاب و هزینههای آببها و فاضلاببها در راستای مدیریت مصرف، برنامهها و طرحهای مرتبط با درآمد و وصول مطالبات، استفاده از کلیه امکانات و ظرفیتها جهت تحقق کامل اهداف طرحها و برنامهها، ارائه کامل خدمات بهصورت الکترونیکی و غیرحضوری با هدف افزایش رضایتمندی مشترکین و ارتقای سلامت اداری، شناسایی و ساماندهی انشعابات غیرمجاز و پیمایش فعالیتهای پر آببر در جهت تأمین آب پایدار مردم عزیز استان مورد تأیید قرار گرفت.
این نشست در راستای تحقق اهداف شرکت در حوزه خدمات مشترکین و درآمد و ارتقاء اثربخشی فعالیتهای اجرایی، برنامهریزی و سیاستگذاری برگزار شد.
