لطیف خوش سیرت در این بازدید بر تسریع در ارائه خدمات به مردم استان ورفع سریع وکامل اتفاقات تاسیسات آب وفاضلاب تاکید کرد.
وی با مطلوب ارزیابی کردن عملکرد مرکز ارتباطات مردمی ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی، از تلاشهای شبانه روزی این مرکز در ارائه خدمات به مردم و مشترکین قدردانی کرد.
در بازدید از مرکز ارتباطات مردمی انجام شد؛
پاسخگویی بدون واسطه به مسائل و مشکلات مردم توسط مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در بازدید از مرکز ارتباطات مردمی ۱۲۲، مسائل و مشکلات مطرح شده توسط مشترکین را بررسی کرد.