ضرورت بهره‌گیری مشترکان از خدمات غیرحضوری سامانه 122 شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی

1

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی با تاکید بر بهره‌گیری مشترکان از خدمات غیرحضوری سامانه 122، گفت: مشترکان آب و فاضلاب جهت استفاده از این خدمات می توانند به سایت شرکت آب و فاضلاب استان مراجعه کنند.

محمد اشرفی اظهار داشت: سامانه ارتباطات مردمی ۱۲۲ آذربایجان‌غربی با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین ارتباطی و توان متخصصان توانمند، نقش پل ارتباطی بین شهروندان و شرکت آب و فاضلاب را ایفا می‌کند.
وی با بیان اینکه در سامانه ۱۲۲ سعی بر جلب رضایت مشترکان است، افزود: کسب رضایت مشتریان و بهبود کیفیت خدمات، از جمله اولویت‌های دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی در خدمات‌رسانی است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی با اشاره به خدمات غیرحضوری شرکت آب و فاضلاب، ادامه داد: مشترکین شرکت آب و فاضلاب بدون نیاز به خارج شدن از منزل می‌توانند به صورت غیرحضوری از خدمات شرکت آب و فاضلاب استان استفاده کنند.
اشرفی یادآور شد: خدمات به صورت شبانه‌روزی و غیرحضوری به مشترکان ارائه می‌شود و مشترکان می توانند بیش از ۲۱ خدمت شامل انشعاب آب و فاضلاب، خدمات پس از فروش انشعاب از جمله اخذ صورتحساب آب بها، تغییر نام، تغییر عمق کنتور، اعلام خرابی کنتور، اعلام کارکرد کنتور، تغییر کاربری، تعویض کنتور، تفکیک کنتور و سایر خدمات را از طریق مراجعه به سامانه خدمات مشترکین شرکت دریافت کنند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: انتقال خواسته‌‌های مشترکان به مدیران، ایجاد بانک اطلاعاتی، شنیدن نظرات و انتقادات، پاسخگویی به سوالات و مشکلات مشترکان، ارتقای سطح خدمات مطلوب و رفع نقض خدمات‌دهی و اطلاع‌رسانی به هنگام و درست از جمله اقدامات سامانه ۱۲۲ است.

 

تصاویر